מרפאת שיניים בחולון סידא דנט
מרפאת שיניים בהנהלת
ד"ר איליה מושייב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רבים מפחדים מטיפולי שיניים, אפילו מהקלים שבהם. קל וחומר כאשר מדובר על טיפולים מורכבים יותר, כגון טיפולי השתלת שיניים או הכנסת שתלים דנטאליים, הרי שהחשש והפחד מהכאב, מהסבל ומהיקף הטיפול רק עולים ועולים. כאשר אין ברירה אחרת וחייבים, למען בריאות הפה ולמען איכות החיים, לעבור תהליכי השתלת שיניים כאלה ואחרים הרי שהאופציה של הרדמה כללית או של הרדמה חלקית הנקראת גם בשם סדציה, או טשטוש, היא אופציה שיכולה להיות נכונה ואיכותית עבור אותם אנשים ולאפשר להם לעבור את הפרוצדורות הללו במינימום תחושת כאב ובמינימום זמן.

השתלת שיניים בהרדמה סדציה יכולה להתאים גם לילדים כאשר משתמשים בגז צחוק וזוהי, כמובן, לא הרדמה מלאה ולא טשטוש עמוק אלא יותר מצב של נמנום וטשטוש חושים שטחי כך שאין סכנות נלוות ואין פגיעה אפשרית במערכי הגוף ותפקודיהם, בעוד שבמצב של סדציה מלאה מדובר על ערפול חושים ועל טשטוש עמוק, אז נדרשת נוכחותו של רופא מרדים מקצועי ומוסמך לצד רופא השיניים. השתלת שיניים בסדציה מאפשרת את קיצור משך זמן הטיפול הנדרש עד למינימום של טיפול אחד, בעוד ששימוש בגז צחוק מאריך את הטיפולים בכמה מפגשים.

היכולת לבחור בטכניקה של הרדמה, מלאה או חלקית, היא פיתרון מושלם לאלו שסובלים מפוביה ומחרדה משמעותיים מכל מה שנוגע לפרוצדורות רפואיות בכלל, ולמה שנוגע לרפואת השיניים בפרט ולחילופין, לאלו שאין בידיהם את הזמן הדרוש לקבלת מספר טיפולים רב וארוך טווח והם מעוניינים להשלים אותם במינימום זמן, אפילו בתוך מספר שעות ורק באמצעות תהליכי הרדמה אפשר לבצע טיפול ארוך טווח במסגרת של יום אחד.

כמו בכל הליך כירורגי מקביל, הדורש הרדמה ושימוש בחומרי הרדמה, יעבור המטופל, על ידי רופא מרדים מוסמך שילווה את כל משך הטיפול, בירור מקיף ומעמיק בנוגע למצב בריאותו וחוסנו וכן יקבל את כל המידע הנוגע לסיכונים אפשריים ולתופעות הלוואי שעלולות להיגרם לו בטרם יקבל את ההחלטה באשר להסכמה על אופן הטיפול. למותר לציין כי כיום, במיוחד במרפאות מקצועיות המעסיקות רופאי שיניים מוסמכים בעל ניסיון רב בתחום, לסיכויי ההצלחה של השתלות שיניים לחצו גם  בהרדמה חלקית, מלאה או מקומית, הם סיכויים גבוהים ביותר ומרבית הפרוצדורות מסתיימות ללא שום תופעות לוואי, בתוצאות מושלמות ובחזרה מיידית ומהירה לשגרת החיים.

לפרטים נוספים השתלת שיניים בהרדמה חלקית: סדציה  חייגו 03-5054722

דברו איתנו

Dental veneer

לפרטים או לקביעת פגישת יעוץ
בטלפון 03-5054722

מאמרים נוספים